Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Detta har varit en riktig skitdag

Tuesday, December 15, 2009

Detta har varit en riktig skitdag

... av anledningar jag inte orkar gå in på just nu. Jag var förbannad för en stund sen och då skrev jag ett lååångt inlägg som jag sedan raderade. Jag lyckades lägga band på min ilska. Lika bra det... man vet ju aldrig vem som läser och vad det kunde haft för effekter om det var fel person/personer som gjorde det.

För en gång skull är jag överlycklig att det inte är ett skit att se på TV. Julledigt! Ger mig tillfälle att läsa vidare lite i min bok. Kan läsa ända till 22.00, men då måste jag nog bryta för Law and Order. Jag är inte redo att ge upp precis vad som helst för min nyfunna litterära sida.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: