Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Kommentarer från Anonymous

Friday, December 11, 2009

Kommentarer från Anonymous

Jag får inte så mycket kommentarer here in Hell. Men av de jag får är det förutom min trogna skara familj och släkt, nästan enbart Anonymous. Visst är det bättre med kommentarer från Anonymous än inga kommentarer allt, men det är ju lite tråkigt att inte veta om det är samma personer eller nya. Dessutom är det svårt att svara en person om ett inlägg har 5 kommentarer från olika Anonymous.


Jag kan spärra Anonymous från att posta, men det vill jag inte, så jag uppmanar er i stället att i alla fall använda ett alias.

Image and video hosting by TinyPic

4 comments:

Anonymous said...

Ok!

Camilla said...

Agree!!
Com'on "Anonymous"... grow some balls... or are you chicken?? :-)
A name would work, any name... make one up.

Hannastacia said...

Precis sis! Det behöver ju inte vara ens riktiga, men bara nåt så man vet om det är samma eller olika hela tiden.

Camilla said...

Ja visst! Vi kan hjalpa till med namn ocksa. Jag tror att "No-ball Johnson" ar inte taget.