Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Lotion för halsen?

Monday, December 21, 2009

Lotion för halsen?

Jag ger upp för idag. Jag har druckit Echinaceabrus, ätit apelsin, druckit te och varm choklad och inget får halsen att kännas bättre... fortfarande syrefrätande taggtråd därnere i gapet.

Kroppstemperaturen leker jojo... ena sekunden kall så en droppe vatten skulle frysa till is om den nudda mig och nästa sekund kan man steka ägg på min panna. Detta måste försvinna! Konstigt nog är jag inte alls snuvig... näsan droppar lite då och då av kylan i min kropp, men ingen förkylningstäppa eller nåt sånt. Hoppas, Å vad jag hoppas att det håller sig så.

Nu proppar jag i min några NyQuil och lägger mig.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: