Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: MELLANDAGSREA

Monday, December 28, 2009

MELLANDAGSREA

Grabbarna vill åka till A6 i Jönköping på mellandagsrea. Ja, ni läste rätt... grabbarna vill åka! Jag vet inte om de inser vad det innebär... jag betvivlar det, men jag är den som protesterar. Dom lär nog inse.

Eftersom jag är morgonpigg och ALLTID åker till köpcentrum lagom tills de öppnar VET att detta är det bästa sättet att undvika folkmassan OCH ta del av hela sortimentet. Att åka sent är ju ett annat alternativ, men då är det mesta redan urplockat. Men grabbarna... ja, de ska sova klart först och jag ska inte väcka Christian fören 10.30 efter instuktioner. Det innebär att vi kommer anlända mitt i värsta ruschen. Hugedamig!

Vad är vi ute efter då? Jo, ett diskret hemmabiosystem 2:1 till Casa de Hjort. Dessutom var det nån som vart bra sugen på ett Wii efter gårdagens golfturnering. Jag vill ha ett jag med, men jag inser att det skulle bli stående avstängt efter några dagar... jag tycker inte det är direkt roande att spela TV-spel själv, så jag har redan avfärdat den tanken. Eftersom jag är tjej är jag alltid på jakt efter nya kläder och med lite tur kan man hitta sig nåt tjusigt till en billig sant... d.v.s om man ens kommer in i butikerna. Klädaffärer brukar ju vara Hell on Earth i REA-tider.

Spännande ska det bli. Vad vi må hitta och hur länge vi står ut med allt folk. Rapport kommer senare såklart.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: