Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Tips på musik please

Thursday, December 10, 2009

Tips på musik please

Nu när jag har min nya telefon får jag ju plats med massor av musik så jag tänkte fylla den med lite smått och gott så jag har till mina tågresor. Men... otroligt nog kommer jag inte på nåt jag vill ha. Det var bra länge sen jag hörde nåt som fånga mig med storm. Ja, det var väl Volbeat sist... tänkte de skulle släppa nytt snart, men jag hittar ingen info om att det är på väg att ske.

Jag har typ 500 album på min externa hårddisk så det är inte så att jag är helt utan, men jag vill hitta nåt nytt. Nåt jag inte upptäckt. Så vad jag behöver är lite tips.

Kom igen folks... sätt igång och bombardera mig med förslag!

Image and video hosting by TinyPic

1 comment:

Adam Alsing said...

"Värlandspöjkarna"