Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Erik vinner Idolfinalen!

Friday, December 11, 2009

Erik vinner Idolfinalen!

Jag behöver knappast ha ljudet på när det är Idol. Grannarna sköter det åt mig... jäklar vad det basar i huset.

Läsarna till alla stora kvällstidningar och dagstidningar med för den delen, utser Erik till vinnare, om dock knappt. Ikväll ska de sjunga finallåten "Higher" och det gäller att göra det bra för att vinna enligt Laila Bagge. Jag tror inte finallåten, som ju är sådär av vad jag hört, har så mycket med saken att göra... folk vet väl hur de ska rösta ändå. Om nåt är det väl den totala dagsformen som avgör. Jag är ju inte helt på det klara med hur röstningen i finalen går till, men jag tror Erik har juryn på sin sida med.

Spännande är det!

Image and video hosting by TinyPic

No comments: