Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Mamma är på plats!

Wednesday, December 23, 2009

Mamma är på plats!

Nu har hon äntligen anlänt i Washington och är i tryggt förvar hos syster. Skönt! Vilken jäkla resa hon gjort kära mor.

Min resa då... ja, det ser inte så jäkla ljust ut. Vaknar till rubrikerna: Satt fast på E4an i flera timmar och Trafikkaos med snö och halka. Kul i jul. E4an är ju den vägen jag ska färdas. Nu var tydligen stoppet strax ovan Ljungby och riktigt så långt ska jag ju inte. Det står också att läget är som värst nu och kommer bli bättre om några timmar och det kan man ju verkligen hoppas på. På SMHIs väglagssajt ser det inte så himla illa ut heller. Vägarna är klassade som besvärliga, men halkprognosen är utan anmärkning.

Jag måste dock erkänna att jag är helt och hållet livrädd...

Image and video hosting by TinyPic

No comments: