Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: HELVETES VINTER!

Monday, December 21, 2009

HELVETES VINTER!

Som om det inte orsakat nog problem hittills är nu ett nytt snöoväder på väg! Jävla vinter rent ut sagt.

Det kan skapa problem för de bilister som väljer att ge sig ut på vägarna dagarna före julafton. Väljer? De flesta har väl inte mycket val om de vill träffa släkten över jul. Jag är en av dom som "väljer" att ge mig ut på vägarna då... om jag inte vill spendera julhelgerna helt allena har jag inget val.

Om bara folk kunde köra lugnt skulle jag inte bli så orolig. Jag vet att jag kan... men det hjälper ju fullt ut när andra kör som blådårar. Det är bara att hoppas att man kan lägga sig bakom en plobil och krypa där hela vägen. Inte direkt roande, men där är man åtminstone ganska säkert.

Hur nån kan påstå sig gilla det här är helt över mitt förstånd. Vansinne!

Image and video hosting by TinyPic

No comments: