Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Åter hos Mr Peanut

Monday, December 28, 2009

Åter hos Mr Peanut

Tiger Woods på Wii igen... idag står jag över. Jag har ju lite bloggande att göra. Idag har jag varit på väg att köpa ett Wii ca fyra gånger (lika många gånger som elektronikaffärer vi varit inne på), men jag hejdade mig i sista stund varje gång. Speciellt svårtvar det på Media Markt där de hade en uppsättning röda spelkontoller. Åh, va det var svårt då.

Det var äckligt mycket folk på A6. Det märktes att killarna inte var direkt vara på hur man tar sig fram bland såna folkmängder, för det gick lite segt till och från, men vi lyckades ganska bra ändå.

Christian vann shoppingligan som vanligt. Ett hemmabiosystem... högblankt Samsung i micromodell... Urläckert. Jag kom tvåa med metallicleggings och en klänning på HM (som jag iofs betalade med presentkort) och Mikael kom absolut sist... det enda han åstadkom var en tallrik pommes med ketchup på Tiger i Vaggeryd på vägen hem.

Efter den gamle tagit en liten tupplur är vi nu alltså på prick samma ställe som igår. Hos Pontus, framför TV:n och golfen. En rykande kopp kaffe på bordet... Perfekt!

Image and video hosting by TinyPic

No comments: