Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Kalle leder stort

Thursday, December 24, 2009

Kalle leder stort

på Aftonbladets hemsida om vad folk ska kolla på klockan 15.00. Jag kommer förmodligen inte kolla på nåt av det, men blir det nåt blir det Anna. Bara för att slippa Kalle, som jag är så vidrigt trött på. Men det är klart Kalle vinner. Är det nån som tror nåt annat egentligen?

Finns det egentligen nåt värre än jul-TV överhuvudtaget... seriöst. Julfilmer... nåt så hemskt... speciellt de amerikanska. Hur trött är man inte på "Ensam hemma", "Ett päron till farsa..." o.s.v. Ryser av bara tanken.

Jag kan bara hitta en sak i jultablån värt att ens ha på i bakgrunden och det är faktiskt på SVT1:

20.00 "Hjalmars julkort". Sång, dans och revy med Peter Flack.

Gamla hederliga, lokalkändisen (hemma då) Hjalmar, får mitt TV-engagemang i år... dvs om jag inte hittar nåt bättre eller har nåt annat för mig, för SÅ jävla rolig är han ju inte.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: