Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Alexander vs Anka = en miljard - 0

Tuesday, December 22, 2009

Alexander vs Anka = en miljard - 0

Jag spanade igenom "Anna Ankas jul" del 3 på datorn nu på morgonen och jag börjar mer och mer tro att Anna lider av nån slags utvecklingsstörning... nån variant av damp kanske... eller autism. Who knows, men nåt galet måste det ju va. Hon är ju helt besatt av sex och drar så tragiska skämt och fäller kommentarer om allt så man nästan börjar lipa. Och Anna själv... jag hon skrattar högt och tycker hon är skitrolig.

Alexander är ju bara för skön. Totalt överdriven, gestikulerar med lemmarna och slänger med flöthåret. Helt underbar! Han verkar strunta fullständigt i Ankans idioti och bara kör på.

Anna talar ut i Expressen. Hennes sexskämt är ett spel för galleriet. - Jag gör ju allt med glimten i ögat. Man måste ta det med humor. Men Anna då... det är ju inte ens roligt nånstans! - Jag tror att folk behöver utbildning för att förstå att det är showbiz, underhållning. Hmmm, ja, så måste det va...

Nä, Anna överskattar återigen sin egen förmåga att vara rolig, snygg och kunnig. Och det funkar fortfarande. Hon kommer självklart fortsätta i samma spår tills det inte funkar längre.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: