Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Oj, vilken konstig dag det blev

Wednesday, December 02, 2009

Oj, vilken konstig dag det blev

Vet inte varför, men hela dagen har bara varit helskum. Ingen koll på tiden... dagen bara fullkomligt flög iväg... och det var ju i.o.f.s skönt. Skulle ju vara på Dagkirurgen idag, men det behövdes inte för personalen räckte till. I morgon är det dock urdåligt med folk, så jag får vara där då istället.

På vägen hem gick jag i en timma och sen pratade jag med mamma i telefon och vips hade jag gått en timma till... i kylan och det var riktigt skönt.

Istället för Ekershallen handlade jag på Lövstahallen. Gud, va länge sen... tänk att jag handla där jämt förr. De hade gjort om helt och jag hittade ingenting på den plats det brukade vara. Och de hade inte direkt mycket heller. Antagligen samma som alltid, men Ekershallen har skämt bort mig med att ha allt. Det var samma gamla goda kassörskor i alla fall... lika glada och trevliga som alltid.

Väl hemma har tiden gått ännu snabbare och det är ju redan dax för Grey Anatomy och sängen. I natt blir det dubbla täcken!

Image and video hosting by TinyPic

No comments: