Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Calle och Erik till Globen

Saturday, December 05, 2009

Calle och Erik till Globen

Damn, jag hade fel igen! Jag kanske inte är så bra på att förutse resultat efter allt.

Lite av en skräl att Tove åkte. Hon va ju fruktansvärt dålig "Can't Get You Out Of My Head". Att Calle är chockad kan man ju förstå för det verkade ju innan som han inte skulle ha nån chans att bli med till Globen. Och nu var det han som fick gå direkt dit, medan de två favoriterna fick duellera om den andra platsen. Jag missade bägge Calles framträdanden igår, men han lär ju varit överjävligt bra då om han va bättre än lille spraven Erik som ju var helt suverän i "Run to the Hills".

Tove lovar att komma igen efter Idol och det tror jag säkert. Jag fruktar att vi kommer se den lilla snärtan lite varstans efter det här. Hon har ju onekligen charm och sjunga kan hon ju med.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: