Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Aladdin = icke-choklad

Wednesday, December 02, 2009

Aladdin = icke-choklad

Jag håller med chokladakademikern Nils Stormby att inte Aladdin och dylikt borde få kallas choklad. Det är ju för sjutton inte ens gott. Detta vet jag eftersom jag nyss varit inne på avdelningen och tagit mig en bit. Varje år... alla dessa jäkla Aladdinaskar. Har folk ingen fantasi alls?



Image and video hosting by TinyPic

5 comments:

Anonymous said...

Härligt med någon annan som är smartare än den svenske konsumenten. Speciellt trovärdigt blir det när man stavar fel till Aladdin tre gånger på tre försök. :)

Hannastacia said...

Tyckte väl det såg lite konstigt ut :D

Anonymous said...

Men ändå äter du dem? ;)

Hannastacia said...

Ja, jag äter dem eftersom jag är en sucker för choklad och glömmer hur de smakar. Det ser ju fortfarande ut som choklad :D

Anonymous said...

"Det är ju för sjutton inte ens gott. Detta vet jag.." Det är skillnad på att tycka och att veta.