Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Ska jag förvarna akutpsyk att jag är på väg?

Friday, December 04, 2009

Ska jag förvarna akutpsyk att jag är på väg?

Jag har spenderat nästan en halvtimme på en pall på mitt vardagsrumsbord i hallen för att få brandvarnaren att hålla käften. Turn to open står det flera gånger i en cirkel runt helvetesmanicken. Hej och hå!

DET GÅR INTE!!! Den rubbas inte en millimeter.

Jag har skruvat och vridit och tryckt på allt, men den rubbas inte ur fläcken. Dessutom piper den som en galning bara jag kommer i närheten. Vad ska jag ta mig till? Jag känner att psykosen är nära. Jag kan ju inte ha den pipandes så här hela natten.

Snart åker hammaren fram. Detta börjar likna en dåligt svensk film.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: