Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Nu har jag varit på pass!

Tuesday, December 08, 2009

Nu har jag varit på pass!

Trodde aldrig jag skulle komma iväg, men idag passade det för Emma som var barnledig, så vi drog iväg efter jobbet. Det var riktigt kul! Jag hade ju förväntat mig att trängas med en massa folk, men det var precis lagom. Passet var sådär lagom jobbigt. Jag är ju inte mycket för den här uthållighetsstyrkebiten (kör hellre tyngre och färre reps) som alltid finns med i passen, men denna var faktiskt ok. Kommer säkerligen få träningsvärk i benen imon... kändes att det tog på lite andra muskler än när jag springer. Japp, denna kommer jag köra igen! Men innan dess får det nog bli nåt annat spännande i veckan... kanske lite spinning.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: