Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Vinden har vänt

Thursday, December 16, 2010

Vinden har vänt

Ovädret verkar inte blitt så farligt just här. Det toksnöade ett tag, men inte direkt länge och nu är det över. Jag klarade promenaden till jobbet utan snö också. Temperaturen ligger på nollan och banne mig att det till och med känns lite skönare härinne med.

Det finns ett litet minus med att det inte ligger på minus. Jag vill ju åka skidor i helgen. Visst går det ändå, men spåret är ju inte lika bra. Jag tänkte faktiskt jag skulle ta en repa i morgon kväll när det lugnat sig i spåren. 5-kilometaren är ju upplyst och så tar jag milen lördag eller söndag morgon (eller båda) när det är ljust. Jag längtar!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: