Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Nytt försök på onsdag

Monday, December 06, 2010

Nytt försök på onsdag

Emma lyckades få barnens far att hömta dom på dagis på onsdag eftermiddag så hon och jag kan ta en repa med skidorna. Enligt Emma som är the master of skiing kan hon fixa till vallan så jag kan åka utan ruggning och allt vad det nu hette, Jag längtar. Frågan är bara om jag kommer orka.

Min kropp är helt slut. Jag hade tänkt ta mig bort till öster och köra Idas aerobics men jag insåg att jag inte skulle hinna eftersom jag inte orkade skynda mig. Och det var kanske tur, för jag vart helt slut bara av att gå hem. Jag hatar att vara energilös. Det blir på nåt sätt så påtagligt när man normalt har mycket energi. Jag misstänker att det är att jag sover så dåligt som gör det och jag kan inte för mitt liv förstå VARFÖR jag sover dåligt. Jaja, jag ska försöka vila upp mig lite nu och sen ge mig på åtminstone ett försök till att träna.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: