Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Sammanfattning av dagen

Friday, December 10, 2010

Sammanfattning av dagen

Herregud jag har ju inte bloggat på hela dan. Det har varit så mycket aktion.

Jag vaknade med fruktansvärd mensvärk och gick upp för att finna Bäjb på knä på golvet med örat mot golvet. Jag trodde han sov så jag blev lite förskräckt. Nu har det slagit över tänkte jag. Men han sov inte. Han lyssnade på gubben under och DÄR har det slagit över. Han bankar och lirar radio hela darna. Klockan va nu runt 8.00. Då steg vi upp och jag gick och handla sen åt vi leverpastejsmörgås. Gött!

Mellan 12.00 och 13.30 var vi på hemligt mission. Mer om detta definitivt senare.

Sen åkte vi och köpte grejer till Christians pappas bil och sen en ny Sonyericson x10 mini pro till Bäjb.

Vi åkte ut till Catrin i Bor och hämtade pappans bil och sen till Ica och handla mat.

Spagetti och köttfärsbrännvin bjöd middagen innan vi tog igen oss lite i söfa.

Bilen lämnades på nåt ställe och sen till Preem och köpte pistagebullar till köffet hos Potty.

Nu sitter vi här jag, bäjb, potty och släggan och har precis kollar på R.E.D. Riktigt bra film faktiskt. Nu när filmen är slut antar jag att det blir lite skitsnack över whiskeypinnarna och Evelinas skumtomtar med vit choklad som står på bordet.

Jag som ni förstår har jag inte haft nån som helst tid att blogga. Jag hoppas jag är förlåten. Morgondagen är fullplanerad av sysslor med men nåt mer skrivet än idag borde det kunna bli.

Från oss alla till er alla en riktigt god kväll!

No comments: