Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: 1,5 dm snö

Sunday, December 19, 2010

1,5 dm snö

Japp, nåt sånt var det på HellSaab när jag kom ut och skulle köra den till mamma. Det har ju verkligen snöat prick hela dagen. Min balkong, som ju redan var ganska snöbelagd är fylld upp till räcket.

Tack och lov hade jag parkerat längs vägen så jag hade inte så stora bekymmer att komma i väg till skillnad mot damen som stod i parkeringsfickan bredvid. Hon blev förbannad och gav upp trots att jag erbjöd henne min hjälp att putta. Vägen till mamma var som en rallybanan.Inte ett dyft plogat och det var bara ren tur att bilarna lyckades hålla sig på vägen. Jag är inte ett dugg förvånad att det varit så mycket olyckor idag. Hoppas innerligt att de hinner ploga innan jag ska till jobbet i morrn för min trottoar såg inte rolig ut.Jag sprang hem från mamma. Det gick nämligen lättare än att gå, haha.

Ok, snön är illa, men jag bävar mer för vad som komma skall. Iskylan. Minus 20 i Stockholm bådar inte gott.

Och sen kommer det milda vädret tillbaka till jul. Tack och lov. Fast det gör mig ändå lite orolig. Både pappa och Bäjb ska åka uppåt i landet och jag hoppas verkligen inte den 23e blir som idag. Kommer vara skitnervös innan jag vet att alla är framme som de ska.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: