Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Första mellandagen

Monday, December 27, 2010

Första mellandagen


Ja, jag sa ju det... att jag skulle sova längre. Slog inte upp ögonen fören 8.35. Otroligt skönt.

Jag hinner inte ut på någon morgonrunda idag. Idag på den första mellandagen har vi full schema. Klockan 11.00 ska vi till banken och klockan 13.00 till mäklaren och skriva på papper. Måste erkänna att jag är lite nervös inför bankmötet. Jag gillar inte att inte ha koll och detta har jag inte koll på... trots att jag läst på massor. Siffror gör mig så yr i bollen. Hoppas den där Majken är en trevlig prick.

När detta sen är gjort kommer det lite roligare... att välja kakel, klinkers, bänkskivor och väggar. Vi hinner dock inte med det idag eftersom Bäjb ska jobba.

Jag tänkte passa på att träna lite då istället. Synd att jag inte har mina skidor med mig för vädret verkar perfekt. Men... trots att jag inte har mina vattentäta dojor här funderar jag faktiskt på att springa en sväng. Ja. vi får la se.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: