Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Olympia med efterföljande obligatoriskt köffe

Thursday, December 30, 2010

Olympia med efterföljande obligatoriskt köffe

Efter lite Track n Field höll grabbarna på att falla ihop. Märk väl att detta är två stycken 35-åringar som inte rör sig allt för mycket till vardags. Det behövdes påfyllning av kalorier så det blev Olympia. Jag tog nudlar med en jäkla massa i som jag dränkte i soya så det vart riktigt gott. Jag orkade dock bara en tredjedel och samma var det för bäjb så nu har vi lunchen kirrad i mon.

Nu är vi... Guess where? Hos Potty såklart för det obligatoriska kvällskaffet. Pröpamätt ligger jag som en valross i söfa och kan inte ta mig för mycket annat. Men det är bäst jag tar igen mig. Imon bitti blir det nyårstournament på Karlsdal och då ska jag vinna stort!



No comments: