Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: De där var INTE skönt

Friday, December 24, 2010

De där var INTE skönt

Åter från spåret i Karlslund. Det var inte ett dugg skönt. Jo, kanske sista kilometern, men allt innan det var en plåga. Det är alldeles för kallt för mig att åka skidor i 15 minus det är en sak som är säkert. Första kilometern gjorde det så ont i hela luftvägarna att andas att jag trodde jag skulle gå sönder. Allt mellan första och sista kilometern höll på att få mina händer att ramla av. Från att vara iskalla till att få tillbaka cirkulationen tog en evighet och det gjorde så ont i fingrarna när blodet strömmade dit att jag faktiskt trodde de skulle ramla av en sväng.... ja, händerna alltså.

Nä... absolut max 10 minus ska jag hålla mig till i fortsättningen. Hua!

Image and video hosting by TinyPic

No comments: