Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Jag är klar med klapparna!

Thursday, December 16, 2010

Jag är klar med klapparna!

Som jag har pysslat med klapparna. Jag har hållt på i en evighet med byggande och rimm och i morse vart jag äntligen klar med det sista kortet. Egentligen hade jag inte tänkt visa dom innan julen vaar över och klapparna öppnade, men jag kunde bara inte hålla mig. Jag är ganska övertygad om att varken mamsen eller Bäjb kan lista ut vad det är inuti ändå. Så varsegoda... beskåda mina underverk!




Är det inte fina? Och är jag inte duktig? Jag funderar på om jag ska lägga ner min sjuksköterskebana och bli paketdesigner istället.

Image and video hosting by TinyPic

2 comments:

Christian said...

väldigt granna paket hörrö du! vilka är till pappsen?!?! :P

Hannastacia said...

Nr 3, 4, 7, 9 och 10