Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Nervös inför skidåkning

Saturday, December 04, 2010

Nervös inför skidåkning


Jag börjar bli lite nervös. Det är bara två timmar kvar tills jag får hämta mina skidor och ge mig ut i spåret. För att uppdatera er lite så har jag åkt ganska mycket med mor och far i barndomen. I vuxen ålder har jag endast åkt en enda gång och det var förra året när Emma släpade med mig runt 10 km-spåret i Karlslund.
Det gick bra. Jag ramlade endast en enda gång och det var i stillastående. Men... det är ju de där med valla och sånt. Jag har ju ingen aning alls och trots att Megabutiken lägger på glidvallan åt mig måste jag ju sköta fästdelen själv på plats. Emma, som gått vallskola, skötte detta galant förra året och trots att jag hade fel spann gick det i alla fall framåt.

Och sen är det ju de där med folk. Jag kommer knappast vara ensam i spåret en dag som denna och jag kommer antagligen vara totalt i vägen för alla vana åkare. 

Usch fy... vågar jag detta?


Image and video hosting by TinyPic

No comments: