Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Is inomhus!

Thursday, December 02, 2010

Is inomhus!

Imorse, precis innan jag skulle gå till jobbet kollade jag upp mot fönstret i vardagsrummet och såg hur snörena jag knutit upp lampan med svajade. Hmm, drar det verkligen så jävla mycket? Det är inte konstigt jag fryser. Jag kollade en stund och sen såg jag att det var vitt på ventilen. Jag har kollat denna ventil förut och försäkrat mig om att den var stängd, men nu var jag ju bara tvungen att kolla igen. Så fort jag klättrade upp på pallen kände jag iskylan som strömmade in.

Mycket riktigt var ventilen stängd, men trots detta blåste det in nåt överjävligt och det vita... ja, det var is! IS!?! Ska man ha is inomhus? Snabbt som ögat letade jag på en rulle med bred tejp och nu har jag tejpat flera lager över ventilen. Inte en gnutta luft kommer in där fören termometern står på 20 plus!

Nu ska jag bara göra samma sak i sovrummet. Allt i denna lägenhet är under all kritik. Det är inte så jäkla konstigt man fryser.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: