Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Thank god for in värmefläkt

Friday, December 17, 2010

Thank god for in värmefläkt

Köket blänker och badrummet skiner. Jösses så jag gnott! Mina redan söndertrasade händer är mer söndertrasade och knogarna blöder... bokstavligen. Jag har polerat varenda skåplucka i köket och golvet har blivit av med alla de där fläckarna jag förut inte fått bort. Badrummet har jag skurat in i Vim/Jif eller vad det nu heter och sedan sköljt av så stort det är med duschslangen.Vardagsrummet hann bli avtorkat och dammsuget innan energin tog slut och här tror jag att jag lägger ner för ikväll. Jag är så hungrig så jag snart går sönder, men jag måste pallra mig iväg till affären innan det blir middag. tack och lov att jag har HellSaab så jag kan ta den och slipper gå för det hade jag nog inte orkat.

Man kan tror att jag skulle ha blivit varm av allt städande, men det tycks omöjligt, så nu har jag satt igång värmefläkten på max och sitter och värmer upp inför utgång i snövädret. Den som uppfann värmefläkten borde få ett pris!

Image and video hosting by TinyPic

No comments: