Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Nu ska det ruggas och tejpas

Tuesday, December 07, 2010

Nu ska det ruggas och tejpas

Fy hur vi har det på jobbet nu. Det är SÅÅÅ himla rörigt. Jag håller fast vid att jag gillar förändringar med det är varken sunt eller patientsäkert att genomföra så många förändringar på samma gång. Det är för mycket och det är bara en tidsfråga hur länge vi kommer palla. Vår nya chef, Jari, är skitbra. Han får saker gjort och han kan ta beslut. problemet är bara att han inte vet hur vi hade det innan. Han har inget att jämföra med och därmed är det svårt för honom att se hur mycket det är som faktiskt ändrats på bara några få månader. Han lyssnar på vad vi säger... det är inte det. det är snarare det att vi inte hinner säga nåt.


Till nåt roligare. Inför Emmas och min stundande skidtur i morgon gick jag förbi Intersport. Egentligen var jag ute efter ett underställ, men där mitt framför mina ögon hängde den. Fästtejpen! Jag fick hjälp av en urtrevlig grabb som berättade och visade precis hur jag skulle göra och det verkar inte alltför svårt. Det ska ruggas med sandpapper, sen ska tejpen på och sen ska det gnuggas, gnuggas och åter gnuggas tills den blir röd. Då ska ytterlagret bort och sen ska de ut på balkongen och svalna. Ska ta tag i det right away faktiskt!

Image and video hosting by TinyPic

No comments: