Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Lurad igen

Sunday, December 26, 2010

Lurad igen

Jag bytte batteriet i Steppern och den började räkna på som aldrig förr. Men liksom igår blev jag lite konfunderad när jag enligt steppern hållt på i 40 minuter medan tv:n visade nyheter för andra gången sedan jag började. Det blev istälelt för 60 minuter 80 och det är ju inte fy skam. Kanske lite av de där julgodiskalorierna försvann.

För jäklar vad jag ätit godis. Jag har ätit så jag aldrig vill se godis igen. Det där hinner säkert ändra sig till kvällen och jag har ju en hel burk med knäck i kylen, men just nu spyr jag på't. Och varför ska man egentligen snåla på godisätandet just nu. Man vet ju att frestelsen kommer finnas var man än är så varför inte passa på att götta sig? Visst, man får slita lite extra efteråt, men det kan det ju vara värt... det är ju gott eller hur?

Image and video hosting by TinyPic

No comments: