Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Härlig morgon

Saturday, December 04, 2010

Härlig morgon

Denna morgon känns så där lite extra mysig. Jag vet inte riktigt varför. Kanske är det för att jag sovit hela natten igenom för första gången på länge. Jag kliver upp och rakt in i skenet av min urfina julgran och tänker på att ge mig ut i skidspåret i eftermiddag. Lovely!

Jag kikade lite på Idol igår... så där i bakgrunden som jag gjorde förra veckan med. Jag kollade inte klart, men Olle åkte ut vad jag förstått. Jag gillade Olle. Nu hade ju Olle egentligen den där rösten som passade till musik som jag hatar... som U2 och Coldplaymusik, men han var banne mig bäst av de tre som var kvar.Jag förstår inte vad folk ser hos den där Jay. Är det hans hesa Takidaröst? eller är det bara det faktum att folk tycker han är lite cool för alla skandaler? Jag tror faktiskt det senare.

Nu har jag ju inte sett så himla mycket av Idol i år... jag tycker faktiskt programmet börjar bli väldigt pasé... men det har överhuvudtaget inte funnits nån sån där riktig stjärna i år. Nån som bara gör allt rätt och sjunger fläckfritt. Som typ Erik förra året.

Skitsamma, vem bryr sig om Idol. Nu ska jag slå in paket :D

Image and video hosting by TinyPic

No comments: