Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Väder och humör

Thursday, December 16, 2010

Väder och humör

Julvädret där jag bor... dvs Örebro, ser ut att bli snöigt och grått. Inte mig emot så länge det inte är så hiskeligt kallt.

To 23 dec
kl. 08
-15°

4 m/s
16
-8°

3 m/s
Fr 24 dec
kl. 08
-4°

7 m/s
16
-3°

7 m/s
Lö 25 dec
kl. 08
-3°

4 m/s
16
-1°

5 m/s
Sö 26 dec
kl. 08
-4°

3 m/s
16
-1°

6 m/s


Jag håller seriöst på att få mental breakdown av kylen. Inte sovit ett skit i natt heller. Men nu verkar det varmare ute. Snöovädret har kommit och det yr på ganska bra. Jag skiter i vilket bara jag slipper frysa när jag går till jobbet.


Humöret är på botten idag. Dels är det uttröttande att frysa hela tiden och dels har jag ju sovit så uselt, men huvudanledningen är en annan, som jag inte ännu tänker dela med er här på bloggen. Jag ville väl mest säga att allt suger!



Image and video hosting by TinyPic

No comments: