Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Men ååå

Thursday, December 02, 2010

Men ååå

Vilket misslyckat försök till träning. Eftersom jag var så frusen att jag knappt kunde röra mig tänkte jag det var viktigt med bra uppvärmning. det enda som hände när jag började röra mig dock var att det började knaka frenetiskt i mina stelfrusna leder och de började göra ont. Så jag hoppade på steppern istället och där stod jag en timma och trampa. Jag tog i för blotta livet, trots att det fortfarande gjorde ont i knäna, men jag vart inte ens svett. Bara typ normalvarm.

Jag blir så förbannad på att kylan ska sätta käppar i hjulet för precis allt. Allt jag klarar göra är att sitta här med full mundering under filten eller ligga i badkaret. DÖ KYLA!

Image and video hosting by TinyPic

No comments: