Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Omänsklig kyla!

Wednesday, December 15, 2010

Omänsklig kyla!

Inatt har jag bokstavligen vaknat en gång i timman. 23 minuter över alla klockslag natten igenom. Frusit som en idiot trots dubbla täcken och överkastet på. Kliver upp och ser att det är 17 minus ute. Det ante mig att det var kallare redan igår, för jag kände skillnad bara på den tiden jag var uppe hos mamma igår kväll. Fy fy fy, vill verkligen inte ut och gå till jobbet i denna kyla. Varför finns det inget politiskt parti som vill klubba igenom att man inte ska behöva jobba om det är under minus 15? Fanns det skulle jag rösta på dom direkt oavsett annan politisk ideologi. Detta är inte mäskligt.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: