Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Städar och packar

Sunday, December 26, 2010

Städar och packar

Bäjb sover fortfarande och jag försöker så tyst som möjligt förbereda inför vår resa. Jag har lyckats tvätta håret, diska, plocka undran och börja packa utan att väcka honom. I alla fall har han inte klivit upp ännu. Tänker han behöver sin skönhetssömn.

Jag skulle också behöva lite sömn tror jag. Jag har ju varit uppe i gökottan varenda morgon, trots att jag inte på nåt sätt behövt. Samtidigt har ju kvällarna blivit senare än mitt vanliga 21-22. Nu när jag satt mig ner i soffan, känner jag hur trött jag är egentligen. Kanske skulle försöka sova lite längre och ta vara på ledigheten, men konstigt nog är jag vaken och pigg klockan 5.00 varje morgon. Nä, jag har inte gått upp klockan 5.00, men jag har inte legat längre än till 7 typ.

Jag tror faktiskt jag kommer kunna sova längre när vi kommer neråt Småland. Jag har alltid haft lättare att ligga kvar i sängen där. Kanske för att jag slappnar av bättre, jag vet faktiskt inte vad det är, men ett faktum är det.

Nä, om jag inte ska somna här i sööööfa är det bäst jag fortsätter packa.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: