Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Vidriga vidriga senap

Wednesday, December 09, 2009

Vidriga vidriga senap

Jag HATAR senap mer än nåt annat på denna jord (nästan i alla
fall). Förra året blev jag därför terroriserad med denna burk under
näsan av Bäjb iver and iver again. Kräkreflex deluxe. Så fort buken
öppnas sprider sig en dödens doft flera kvadratkilometer. Ingen blev
gladare än jag när det åkte i sopen.


Och tro på fan... Idag fick jag denna bild via MMS. En ny jävla burk! Jag tror jag stannar hemma i jul.

8 comments:

Camilla said...

Hahaha, Senap GOTT!!

Christian said...

senap är smaskens, nu trappar vi upp terrorn ett pinnhack, i år ska du smaka minst en tesked av den med :D

Hannastacia said...

Ni är inte kloka! Och det blir INGE med nåt smakprov ska herrn veta!

Christian said...

inget godis eller frukost för damen innan teskeden är inmundigad.

Hannastacia said...

DÅ hoppas vi godiset :D

Ävan said...

Åååh, Skånsk Grovsenap skare va :P

Anonymous said...

FY FAN! Senap är en styggelse! Jag vill inte ens TA i skiten! Jag lider med dig, och vet precis hur du har det! Folk som äter senap är perversa! ;)

Hannastacia said...

Perversa är rätt ord!