Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Nytt ansikte på Ekersch

Sunday, December 06, 2009

Nytt ansikte på Ekersch

Det är inte ofta man ser nya ansikten i kassan på Ekershallen. Det är samma gamla (och några unga) uvar som går där år ut och år in. Men ikväll satt där en ny äldre dam jag aldrig förut sett. Hon verkade lite nervös, så kanske var det första dagen.

Och hon hade nog inte helt vanan inne för när jag kom ut kom började jag fundera på varför jag fått visa leg när jag handlade. Jag tänkte inte på det när jag betalade utan blev mest glad att hon frågade, men i korgen låg en vörtlimpa, ett sexpack ägg, en liter mjölk och vindruvor. Mig veterligen är det ingen åldersgräns på någon av dessa produkter.

Det blir nog bra de där.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: