Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Gröt och ägg

Sunday, December 06, 2009

Gröt och ägg

Det har varit en stökig natt i Örebro med misshandel, fylla och ytterligare ett våldtäktsförsök.
Därför gav jag mig inte ut som jag tänkt. Vaknade nämligen 6.30 och den kolsvarta morgonen kändes inte så lockande.

Efter en timmes träning på steppern fick jag äntligen min efterlängtade frukost. Jag anser detta mål det bästa på hela dagen och det stör mig nåt fruktansvärt att man inte kan äta den i lugn och ro varje dag (och då syftar jag på vardagar när man ska jobba och ha sig).

På frukostmenyn: Havregrynsgröt på fiberberikade havregryn med kanel, jordgubbssylt och Arlas kalciumberikade mjölk (som är bra mycket godare än vanlig... try it). Till det ett kokt ägg.

Nu är det bara att vänta på att Marieberg ska öppna 11.00 så jag kan åka dit och återigen göra ett försök att förmå mig köpa min iPhone.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: