Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Dumhet

Tuesday, December 08, 2009

Dumhet

Innan jag knoppar in för kvällen måste jag bara berätta om min
dumhet idag.

Ringde mitt premiärsamtal från min iPhone till mamma. Ingen ton,
inget svar. Tyst! trots att jag såg på skärmen att mamma svarat.
Ringde säkert 5 gånger men fortfarande samma sak. Inte ett pip ens en
gång. Det var inte fören jag kom hem jag insåg min dumhet.

Jag köpte ju ett Invisible Sheild till skärmen... För att skydda mot
repor på touch screenen. Men jag, mitt sån, hade ju glömt ta bort
den urstansade plasten från både högtalare och mikrofon. STUPID! Tur
jag kom på det så snabbt, för paniken över att jag skaffat en
telefon som klarar prick allt, utom att ringa med, började komma över
mig.

Jo, jag förvånar mig själv ibland, men det kan ju va lite spännande.

Skickat från min iPhone

No comments: