Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Weekend plans

Thursday, April 22, 2010

Weekend plans

Jag är halvvägs i mål. Jag har varit och fixat en present till Bäjb efter jobbet och jag har tränat. Kvar är packning och hårtvätt... och diverse annat som att käka och göra matlåda. Duktigt... klockan är ju bara 18.30.

Jösses för kungahuset och de skandaler de skapar. Nu ska brudparet bryta mot svensk tradition genom att låta pappa Kungen leda Vickan fram till altaret och Annika Borg (vem nu hon är att uttala sig) anser detta är fel, å så fel. "De symboler vi använder i kyrkan är starkt betydelsebärande, uttrycker människosyn och bär upp ett helt bygge av tankar." Ja, gud förbjude att man arrangerar sitt bröllop som man vill.

Och nu talar Toras vänner ut om vad hon är för typ av människa. Jag vet inte varför, men jag får faktiskt för mig att Jonas är ganska oskyldig här och att det ligger en räv bakom örat på Tora.

Nog om kungahuset... Fy vad trött jag är på dom nu.

Jag längtar SÅ till helgen. I morgon kommer jag möta upp Bäjb och Potty på A6 för som serious shopping och på lördag blire fest hos Släggan och Evelina som flyttat ihop kobinerat med en födelsedagsfest för Marie som fyller år. Senare kommer vi dra till Harrys där Sampo lirar.

Jag, Bäjb och Potty ska shoppa lös på A6. Otto har ett kryss, men kommer möta upp på lördagens festligheter. Martin sviker och stannar i Gbg.

Med lite tur kan jag dra ifrån jobbet strax efter 12 och kanske är jag framme vid A6 till 15.00 eller nåt. Lite fins väder på detta och det kommer bli en helg i toppklass.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: