Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: I don't wanna be me anymore

Sunday, April 18, 2010

I don't wanna be me anymore

Ever throwing at his home
Two glass houses, twenty stones
Fourteen yellow, six are blue
Could it be worse?.. Quite doubtful.

I don't wanna be me anymore
I don't wanna be me anymore

1-2
1-2-3-4.

Two steps forward, three steps back
Without warning, heart attack
He fell asleep in the snow
Never woke up, died alone

I don't wanna be me anymore
I don't wanna be me anymore

1-2
1-2-3-4.

Please don't dress in black
When you're at his wake
Don't go there to mourn
But to celebrate

I don't wanna be me anymore
I don't wanna be me anymore

1-2
1-2-3-4.

I don't wanna be me anymore
I don't wanna be me anymore

Har inte en susning varför jag började tänka/sjunga på denna biten, men helt plötsligt var den bara där i hövvet, av ingen anledning alls. Weird.

Oh well... jag kom iväg och solade tillslut. 21 minuter vart det och nu har jag faktiskt en ganska tjusig bränna. Jag har gjort matlådor och bockat av allt på listan förutom, och jag skäms... dammsugningen. Jag bara orkade inte, så det får bli en annan dag.

John Blund har redan kastat dust i ögonen på mig så nu får det bli söndags-tv i sängen tills jag somnar.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: