Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Städtime

Friday, April 30, 2010

Städtime

Sådärja... hemma efter arbete, inbyte av skor och inköp av städhandskar. Har precis plockat fram lite städgodis i form av skum- och gökägg samt Cola Zero och är redo att kavla upp ärmarna för lite storstäd. Inte ett dugg sugen måste jag erkänna, men jag har ju inte mycket val eftersom jag drog fram allt i morse. Hade hoppats kunnat slänga in tvätten redan nu, men det var upptaget, så jag får snällt vänta tills klockan 17.00.



Det finns bra mycket mer än sådär som borde göras... t.ex gå igenom pärmar och lådor med papper och slänga böcker och bröte i bokhyllan, men får ta lite i taget. Undrar om jag ens kommer klara av dagens lista som den är.

Happ happ, bara att köra igång.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: