Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Sucky sucky sucky!

Friday, April 16, 2010

Sucky sucky sucky!

Man ska aldrig säga att nåt gåt bra innan man gjort det. Det gick helt åt helvete att springa efter jobbet. Jag längtade verkligen hela dagen, men efter lunchen fick jag ont i magen och vart skittrött. Jag gav mig ut ändå, men glömde kissa innan. Plågad av magen, okissad, trött och med fotont (av okänd anledning) sprang jag bara ett varv!!! (en kilometer) innan jag gav upp och gick runt sjukhuset istället och sen hem. Det blev ju en liten runda,men jag är mycket besvikenpå mig själv. Nu känner jag dock att jag snart vilat upp mig lite så jag ska köra lite stepper och styrka här hemma istället tänkte jag.



Image and video hosting by TinyPic

No comments: