Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Pimp my balkong

Thursday, April 29, 2010

Pimp my balkong

Fick en sån otrolig lust att göra lite fint på balkongen. Men jag vet inte. Jag har ju precis fått helt rent därute... eftersom balkongen är så sliten och solen ligger på för mycket eftermiddag och kväll är det ju sällan jag är där. Dessutom blir nju allt som står där förstört eftersom det inte finns nåt tak. Men visst vore det mysigt att ha lite fint där.

Plastmatta från Indiska och baden-baden från Rusta

Skulle gärna ha lite fina växter därute också, men tyvärr är jag ju livrädd för kryp och blommor och skit drar ju tillsig sånt tyvärr.

På tal om insekter... jag bara väntar på den första enorma spindeln att visa sitt fula tryne i mitt badrum. Jag planerar storstöd i morrn och då kommer jag gå över noggrant med Radar det är ett om säkert annars kommer de som ett brev på posten. Och lustigt nog, trots att jag vet att de kommer och väntar på dom, kommer de alltid när jag minst anar det. Vidriga ting.

Image and video hosting by TinyPic

1 comment:

ja said...

Haha, najs hade själv ett inlägg med precis samma rubrik... Låter ju superb med kvällssol, var glad för det!