Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Nu får det vara nog

Tuesday, April 13, 2010

Nu får det vara nog

Väckarklockan fortsätter bråka med mig. När den ringde klockan 00.00 igår försökte jag ställa om den, men fann det helt omöjligt eftersom jag inte var riktigt vaken, så jag tog mobilen. När jag la mig igår var jag extra noga med att kolla vad jag ställde den på och allt verkade vara frid och fröjd. Vad jag inte insåg var att jag måste kommit emot och ställt om själva klockan. Jag kände att nåt var fel när klockan ringde och jag gick upp, så som tur var kollade jag på klockan innan jag satte fart med morgonbestyr. Klockan var 4.00. DARN!.

Jag gick och la mig igen, men har såklart inte sovit en blund sedan dess. Enough!

Image and video hosting by TinyPic

No comments: