Situationen i sig är ganska pinsam. Jag kan nämligen inte ens minnas när jag gick över från Tele2 till Bredbandsbolaget med mitt telefonabonnemang, men det lär vara minst sju år sedan. Trots detta har jag fortsatt fått en räkning var tredje månad på 46 kronor från Tele2, som jag av ren lathet betalat istället för att lyfta luren och säga upp skiten.
Men ibladn händer det... jag tar tag i situationen. Och tänk om jag vetat att det skulle vara så enkelt. Man kan nämligen få hjälp via chatt!!! Helt superdupersmidigt. Kolla själva... på bara några minuter var det över. Jag behövde inte sitta i telefonkö och jag behövde inte prata muntligt med någon.
Detta är verkligen något ALLA med kundtjänst borde ha. Jag är djupt imponerad. Tack Madelene Berggren för den utmärkta servicen!
1 comment:
Hej Hannastacia,
Vi på Tele2 tycker att det är roligt att du uppskattar vår chatt service och vi hoppas att du i fortsättningen återigen väljer våra produkter.
Med vänlig hälsning,
Alan Kocevic, Tele2.
Post a Comment