Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Glatt humör

Tuesday, April 27, 2010

Glatt humör

Jag gjorde det! Sov till klockan ringde! Det var bra länge sen det. Dock springer jag fortfarande upp på natten, men det kanske är nåt jag får lära mig leva med.

Fan, jag missade Förkväll igår när Kissie var med och jag hade gärna velat se vad det lilla spektaklet hade att säga.Vad som försiggår i hennes lilla huvud skulle verkligen vara intressant att höra. Hon börjar mer och mer se ut som ett regelrätt monster och nästa projekt är en näsoperation... arma flicka. Hoppas man kan säkert se det på tv4play.


Ikväll ska jag försöka komma ihåg att kolla på SVT, vilket brukar vara omöjligt. Dock sänder de en dokumentär om Annika Östberg, som snart kommer släppas till friheten efter 28 år.

Beskedet igår om att jag får ledig vid Kristi Himmelsfärd lyckades verkligen få upp mitt humör. Nu har jag två roliga saker att se fram emot. Dels det att jag kommer kunna åka ner till Bäjb redan onsdag eftermiddag och vara där i drygt en halv vecka och dels det att jag helgen innan ska till Göteborg och träffa Guma Cillan, vilket var typ en miljard år sedan! Can't wait!!!

Nu hoppas vi på en bra dag, men energi kvar till träningpass efter jobbet.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: