Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: I'm done... nästan

Thursday, April 22, 2010

I'm done... nästan

Haha, de har verkligen lyckats hitta en charmig bild på den rasande kungen. Jävlar vad sur han ser ut, haha. Det är väl klart han är förbannad. Frågan är bara på vad. Är det Jonas? eller är det folk som dig JOHAN T LINDVALL!?!?!

Nu har jag faktiskt packat klart och snabbt gick det. Igår stod jag i evigheter och provade kläder och var inte nöjd med nåt, men idag gick det på ett kick. Tvättat håret har jag med. Trots att jag verkligen hatar det gick det faktiskt ganska smidigt det med. Allt som faktiskt återstår nu är att göra en smootie. Jag har nämligen köpt frukt och yogurt för att skapa den smarrigaste smoothien någonsin. Tänkte jag skulle ha den i bilen i mon eftersom jag inte kommer hinna äta innan jag åker.

Wow, idag har det tydligen varit ett stort datahaveri. Spännande. Det hela berodde på en dundertabbe från företaget McAfee som skickade ut en felaktig uppdatering av sitt antivirusprogram. 800 000 datorer ska ha drabbats, men både Expressen och Aftonbladet väljer att nämna att Systembolaget tvingades stänga 30 butiker i Sverige. Ja, det var ju verkligen edt absolut värsta som kunde hända! Total katastrof! Men vi kan pusta ut inför helgen... redan klockan 17.00 var alla butiker öppna igen och ingen behöver gå törstig i helgen.

Ni minns väl förresten Nadya Suleman? Octomom kryper till korset och erkänner att hon ångrar att hon skaffade åttlingar (som tillskott till de andra sex hon redan hade). Nadya Suleman säger att hon fyllde sitt liv med bebisar när hon inte kunde finna den rätte. Ja, du Nadya... synd bara att du insåg det ljusår efter resten av världen och när det var aningens för sent.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: