Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Japp!

Tuesday, April 13, 2010

Japp!

Där satt den. Har varit och tränat pass... för första gången sedan innan USA. Eftersom jag fortfarande blir andfådd av att gå till jobbet, var jag lite orolig för hur det skulle gå, men det gick prima. Krafterna är inte desamma som innan, men jag tog i så jag nästan svimma och tog mig igenom hela passet utan problem. Riktigt stolt över mig själva är jag. Har inbokat pass imon med, så jag hoppas jag står på benen.


En som inte behöver träna (eftersom hon har råd att ta till kniven är Heidi Montag. Här har vi en kvinna som låtit berömmelse och pengar stigit henne helt åt huvudet. Med den karln hon har kan man ju förstå vad hon får för stöd också. Resultatet då? Hon ser ju helt förjävlig ut. Vad som en gång var en ganska söt tjej, ser nu ut som en plastdocka. Jag är inte den som är helt emot plastikoperationer, men man måste veta när enough is enough... det gör inte Heidi.... alls.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: