Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: A good day

Monday, April 12, 2010

A good day

Jag har varit på otroligt bra humör idag. Jag vet inte varför, men jag misstänker att vädret och det faktum att jag faktiskt mår bra mycket bättre har någonting med saken att göra.

Jag har fått massor med beröm för mitt svarta hår. Många har inte ens märkt nån skillnad... i alla fall har de inte sagt något, vilket ju iofs kan bero på att de inte gillade, men de som har sagt något har tyckt det var jättefint. Roligt. Själv trivs jag faktiskt skitbra med. Inte alls så blek som jag trodde jag skulle vara. Tycker nog snarare jag såg blekare ut innan.


Efter jobbet gick jag förbi Tre och lämnade in min iPhone. Äntligen. I två-tre veckor får jag nu stå ut med min gamla sketna Sony Ericsson. Jaja, det får väl gå. Det visade sig att alla de iPhones de fått in för lagning (vilket inte var många) hade haft samma fel som jag. Kanske nåt för Apple att ta tag i?

Jag tog förresten en långpromme efter jobbet också. Just nu är det inte speciellt roligt trots att det är så skönt väder. Det är svårt att hitta vägar där det inte är någon trafik och som samtidigt tar mig hemåt tillslut. Trafiken rör om i all den sand och grus som täcker vägarna efter vintern och när jag snöt mig vart pappret alldeles svart. Man blir fruktansvärt torr i munnen också och tillslut blir det tungt att andas. Tänk att det alltid ska vara så svårt att få bort gruset... lisa svårt som det varje vinter är att ploga bort snön.

Eftersom vi fick lunch på jobbet idag, ska jag nu ta min matlåda bestående av tonfisk och kräftstjärtsallad toppat med lite fetaost och till det an klick hummus. Muuuummmms!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: