Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Kramvirus

Wednesday, April 21, 2010

Kramvirus

Detta är så dumt att jag inte ens orkar kommentera. Jag hinner inte heller för den delen. Kvällen har varit hektisk. Jag fick nämligen för mig att prova kläder och glömde därmed bort äta, göra matlåda, duscha och alla andra sånt där vardagsmåsten. Nu har jag äntligen kommit ifatt... eller nästan i alla fall... sitter och slänger i mig en knäckemacka nu. Mer avancerat än så blir det inte.


Jag avrundar denna kvällen med en bild på min stackars systers brutna fot. Hon sitter där hemma och kan inte göra annat, då hon är förbjuden att gå och köra bil. Inte lätt att ta sig runt i ett hus fullt av trappor eller i ett land där man tar bilen över gatan. Stackars! Love you, Sis!

Image and video hosting by TinyPic

2 comments:

Camilla said...

Skit snygg!!! Lite svullen bara... "snausages" anyone???... fy fan sager jag bara.

Hannastacia said...

Tycker så synd om dig... jag vet ju hur det är att inte få stödja på foten. Hoppas du slipper operation! Kram